Saturday, March 28, 2009

Lawatan Ke College

Assalammualaikum pada dua minggu lepas saya agak sibuk dalam mencari kolej-kolej yang sesuai untuk menyambung pelajaran saya malah boleh menerima result SPM saya. Saya hanya memperoleh result SPM yang biasa sahaja. Saya juga ingin mempamerkan gambar-gambar kolej yang telah saya pergi melawat dan menanyakan tentang "pre-u & foundation studies programmes" yang ditawarkan oleh mereka. Kolej-kolej yang telah saya pergi ialah;

German-Malaysian Institute (GMI)





KDU College Subang Jaya




Taylor College




INTI College



Malaysian-France Institute (UniKL MFI)




British-Malaysian Institute (UniKL BMI)

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com