Wednesday, March 30, 2011

KAULAH YANG SATU



Ya Allah ...
Kaulah yang maha Esa
Kaulah yang maha pengasih
Kaulah yang maha penyayang
Tiada hidup tanpamu ....

Kaulah yang maha agung
Kaulah yang maha mengetahui
Tuhan Dunia Akhirat
Tiada aku tanpamu ...

Malam ini aku bersyukur diatas segala rahmat dan nikmat darimu ya Allah
Sesungguhnya terlalu banyak rahmat dan nikmat
yang kau berikan padaku Ya Allah

Tetapi janganlah kau ujia aku
disebalik segala rahmat dan nikmatmu itu
dengan ujian yang berat-berat
kerana sesungguhnya
Aku hambamu yang lemah ...
Aku tak sanggup menanggung segala dugaanmu
Segalas siksaanmu

Didunia ini dan di akhirat nanti ....

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com