Friday, December 19, 2008

Assalamualaikum

Alhamdulillah Syukur ke hadrat Illahi akhirnya saya akan menulis blog. Saya berharap segala nukilan saya akan menjadi satu penggerak dalam hidup saya malah dalam hidup pembaca blog saya juga. Segala nukilan saya hanya sekadar monolog hati saya dan buah fikiran saya. Segala pengalaman hidup saya akan saya kongsikan. Hidup ini hanyalah ibarat seorang musafir dalam perjalanannya dan akan ada perhentiannya iaitu akhirat. Hargailah hidup kita segala tidak terhenti nafas dari tubuh.

Oh.... Bunga Sakura,
Indah sungguh warnamu,
Tak dapat dinukilkan dengan kata-kata,
Mewarnai lagi keindahan alam ini,
Inilah dikatakan keindahan ciptaan Tuhan Yang Esa.

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com