Monday, December 22, 2008

Pening Kepala!

Hari ini merupakan hari yang memeningkan kepala saya. Kepala ini terasa bagai dihantuk banyak kali. Saya sungguh tak sangka masa bergerak begitu pantas. Saya rasa macam semalam jer baru habis SPM. Sedihnye!!!! Namun begitu masa dah berlalu dan berbilang hari lagi akan tahun baru. Perkara yang memeningkan kepala saya sebenarnye saya kena susun dgn lebih teratur dalam pengurusan hidup saya ni. Segala idea2 kehidupan atau perancangan hidup yang masyuk perlu disusun mengikut kepentingan. Inilah yang memeningkan minda saya ni. Habis serabut otak saya dibuatnya. Projek menyusun pengurusan hidup ini akan digelar sebagai Al-Islah. So, hari ini juga saya kena siapkan semua projek ni. Saya berdoa agar projek ini dapat disiapkan hari ini juga. Saya juga berdoa kepada semua pembaca blog saya agar dapat mengurus kehidupan masing2 dgn baik dan perkara yang tidak sia-sia.

3 comments:

KA said...

salam...jgn pening2...for the free time now u have spend it by reading more books....doesn't matter story book(not too much comics kay :D), history, geography or etc etc ( i think in our small library, there are tons of books). But ake sure its not just books for learning but leisure(leisure but educational). improve the knowledge on other things that u r going to study in the uni..dat will make u a all-rounded-person. so take care n yeah language learning is also a part of the u shud do...just get the basic doesn't matter it is japanese or german...

bye

KA said...

*other things than the subject that u r going to study in uni

correction

Amirul said...

Thanks hehe

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com