Sunday, August 2, 2009

Diari GAPP 01

Salam semua. Sudah lama saya x menulis dalam blog ini. Sambungan diari gmi utk minggu orientasi saya x siapkan lagi insyaALLAH nnt saya akan siapkan. Oklah saya ceritakan tentang pembelajaran saya di GMI dahulu. Minggu ini ialah keempat kelas bermula dan minggu ini saya deman bukan H1N1 okai. Deman virus berjangkit dari kawan saya serta abang saya. Sebanyak empat hari saya tidak ke sekolah. Banyak ilmu saya ketinggalan alamak banyak benda kena kerja terutama bahasa german. Lepas ini saya kena banyak kerja keras lagi. Pada hari jumaat itu saya datang lah ke kelas selepas badan terasa sembuh. Masuk2 jer kelas saya terperanjat kerana pagi2 lagi sudah ade exam physics. Saya kaku sebentar. Alamak saya terlupa yang Miss Selvi dah btahu tentang exam haha. So, saya masuk jer kelas dan menjawab jer exam itu hehe. Soalannya agak susah gak n saya menjawab apa yang saya tahu sajer. Pas exam itu separuh budak kelas sy kluar utk melakukan kawad kaki utk Sambutan Kemerdekaan oleh GMI pada 1 Ogos. Sy x menyertai sbb saya x menjalani latihan kawad kaki selama seminggu mereka lakukan. Apa nak buat saya dah deman aduyai... Hari itu saya dpt balik awal kerana tiada kelas pada pukul 2 dan hanya ade kelas German sahaja pada paginya. Saya sungguh gembira kerana dapat Solat Jumaat di Masjid dekat rumah saya haha. Ok la setakat ini jerlah saya ceritakan pengalaman saya.

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com