Monday, July 6, 2009

Akhirnya!?

Salam semua akhirnya cuti sekolah atau rehat sekolah selama 8 bulan akan berakhir pada 06-07-09. Masa kolej sudah pown menjelang akhirnya. Selepas ini saya akan kena lebih rajin dan banyak beri penumpuan terhadap pelajaran saya. Masa itu sungguh berharga sehingga saya tidak sedar masa itu berlalu. 8 bulan ibarat satu tempoh yang sekejap saja berlalu. Banyak benda yang ingin dilakukan tapi banyak benda juga yang x dpt dilakukan. Hahaha! Saya sungguh bersyukur atas segala nikmat yang saya peroleh sehingga hari ini. Saya akan cuba mengisi blog saya ini dengan diari pelajaran saya nnt di kolej yang saya akan masuk nnt. Saya perdendangkan sebuah lagu utk semua. Saya harap semua dapat berhibur.

Michael Jackson Beat It

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com