Friday, July 24, 2009

Diari GAPP 00

Salam semua minggu ini ialah minggu kedua kelas bermula untuk budak GAPP. Minggu pertama kelas saya tidak hadir kerana saya sakit. Oleh itu banyak kerja yang saya kena kerja terutama German language. Dalam kelas german saya sungguh blur haha. Saya terfikir untuk membeli buku german in 30 days. Saya bertanya dengan Frau Hassan(Mungkin de tersalah ingat Frau Hassan itu nama ckg german sbnrnya bukan. Dalam german language Frau itu maksudnye Miss dan selepas Frau itu kena letak nama keluarga ok) tentang niat saya itu dia kata kalu x beli pown xpe kalu nak beli ikut awak la. Kelas budak GAPP dibahagi kepada 3 kelas iaitu Group Eins(1), Group Zwei(2) dan Group Drei(3). Saya dimasukkan kedalam group 2 hehe. Ahli2 kelas ini sebanyak 19 orang (x payah citer nama semua ramai sgt kuku). Jadual kelas sungguh penuh sekali bermula pada pukul 8 pg dan berakhir pada pukul 4 ptg. Namun begitu, pada hari Mittwoch(Rabu) kelas berakhir pada pukul 7 mlm kerana terdapat kelas Electrical Fundamental utk program Vopraktikum. Kelas ini memberi kita peluang pengalaman engineer. TTO yang mengajar group dua iaitu Frau Hassan(Ms Hasnoor Shima), Ms Selvi, Ms Lekshmi, Sir Borhan, Sir Sashi dan Ms Noryana. Ok la ini sahaja citer saya utk setakat ini. Saya menulis artikel ini di cyber cafe di GMI iaitu ACHIK One Stop Printing Centre.

No comments:

Guided Ways

Search in Quran
Search in Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com

Looking for Ways of Life

Search in Hadith
Search: in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
Powered by www.GuidedWays.com